ZED STORE RAKTÁROZÁS ÉS KÖLTÖZTETÉS

ZED STORE RAKTÁROZÁS ÉS KÖLTÖZTETÉS

100%-OS AZ ELÉGEDETTSÉGI MUTATÓNK

2023. március 16. - Zed Store Kft.

Az elmúlt napokban egy kis fennakadásunk volt a Facebook hirdetéseinkkel kapcsolatban, ezért szükséges volt egyeztetni az azokat kezelő szakemberekkel. Ellenőrzésként, hogy a probléma megoldódott-e többször léptem be a szokásosnál a Facebook fiókba.

Minden alkalommal, amikor megláttam az értékeléseinket,olyan boldogság öntötte el a szívemet. Óhatatlanul is ottragadtam és elkezdtem olvasgatni az ügyfeleink rólunk írt véleményeit.

Tudjátok, azért ez olyan csodálatos érzés!

Olvasgattam-olvasgattam és elfogott a kiváncsiság, hogy vajon mikor íródott a legrégebbi értékelésünk a Facebookon.
Még én is meglepődtem: 2014. augusztus 09. Bizony: 2014!

Hihetetlen, hogy repülnek az évek és ezek a vélemények, értékelések mindig megerősítenek minket, hogy igenis szükség van ránk és arra a személyre szabott szolgáltatásra, amit mi nyújtunk!

Raktározással kapcsolatos kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal.

Kupecz-Surman Edina "Zed"
Tulajdonos

ZEDSTORE
A biztonságos költöztetés és raktározás

Négyzetméter Alapú Alkalmi és Hosszútávú Raktározási Szolgáltatás

#zedstore #zedstorekft #bútortárolás #raktározás #raktározásbudapest #raktározásbiztonságosan 

 

335831889_1382432952559128_2273083472876874813_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zedstorekft.blog.hu/api/trackback/id/tr5018073618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása