ZED STORE RAKTÁROZÁS ÉS KÖLTÖZTETÉS

ZED STORE RAKTÁROZÁS ÉS KÖLTÖZTETÉS

A ZEDSTORE SZÍV TISZAKÉCSKÉN IS DOBOG

2023. október 17. - Zed Store Kft.

A ZEDSTORE SZÍV TISZAKÉCSKÉN IS DOBOG Szeretett kolléganőink Andi és Évi "csajos hétvégén" voltak a barátnőikkel, és a címből már ki is derült, hogy hol: Tiszakécskén Szombat délután egyszer csak csippan a telefon, Andi üzenetet küldött. Két fénykép, ahol Andi és Évi az új ZedStore mellényben állnak büszkén és mosolygósan az alábbi üzenettel: “Már bocsi, de a Zed Store-os szívünket Tiszakécskére is magunkkal hoztuk!” Nehéz leírni azt az érzést, amit akkor ott éreztem. Biztosan Ti is sokszor vagytok úgy vele, hogy elgondolkodtok azon, vajon jól csináltok-e ezt vagy azt?! Én is így vagyok ezzel….. Olykor–olykor, sokszor felmerül bennem a gondolat, hogy vajon jó Anya, Feleség, Vezető vagyok-e?! Amikor láttam kolléganőimet azon a fényképeken - hétvégén szabadidejükben a munkaruhájukban -, melegség, őszinte, önzetlen szeretet és hála öntötte el a szívemet. És akkor ott, abban a pillanatban úgy éreztem, hogy valamit jól csinálunk. Nagyon szerencsések vagyunk, hogy ilyen fantasztikus kolléganőink és kollégáink vannak! Raktározással kapcsolatos kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal. Kupecz-Surman Edina "Zed" Tulajdonos ZEDSTORE Négyzetméter Alapú Alkalmi és Hosszútávú Raktározási Szolgáltatás

A bejegyzés trackback címe:

https://zedstorekft.blog.hu/api/trackback/id/tr2018236533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása