ZED STORE RAKTÁROZÁS ÉS KÖLTÖZTETÉS

ZED STORE RAKTÁROZÁS ÉS KÖLTÖZTETÉS

RAKOTT KEL ÉS HÁZI KRÉMES

2023. október 20. - Zed Store Kft.

RAKOTT KEL ÉS HÁZI KRÉMES Méltán merülhet fel a kérdés, hogy hogy jön a raktározási szolgáltatáshoz a rakott kel és a házi krémes?! Akik ismernek tudják - akik még nem, nekik gyorsan elmondom -, nagyon szeretek sütni, főzni, de a legeslegjobban örömet és meglepetést okozni szeretek. Így történt ez a minap is, ugyanis reggel úgy ébredtem, hogy én ma meglepem a kollégáinkat egy ebéddel. Gyorsan át is gondoltam a napot és habozás nélkül nekiláttam az elkészítésének. Mivel volt otthon 4 kis fej kelkáposzta, darált hús és természetesen minden más hozzávaló is, így a rakott kelre esett a választás. Közben megláttam a hűtőben lévő leveles tésztákat és már el is indult a következő gondolat, hogy milyen süteményt készíthetnék belőlük?! A legkézenfekvőbb megoldásnak a házi krémes tűnt. De közben eszembe jutott, hogy a biztonsági szolgálat dolgozói is imádják amikor sütök nekik, és Linett érkezése óta sajnos nem tettem, pedig igazán megérdemelnek ők is egy tálca süteményt. Úgyhogy a következő pillanatban már elő is készítettem a dupla adag krémhez szükséges hozzávalókat. Fél 12-kor már készen volt a két tálca házi krémes, és éppen megsült a rakott kel is - úgyhogy már indultunk is Linettel a Porcelán utcába, hogy meglepjük a többieket! Raktározással kapcsolatos kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal. Kupecz-Surman Edina "Zed" Tulajdonos ZEDSTORE Négyzetméter Alapú Alkalmi és Hosszútávú Raktározási Szolgáltatás 

A bejegyzés trackback címe:

https://zedstorekft.blog.hu/api/trackback/id/tr6518238969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása