ZED STORE RAKTÁROZÁS ÉS KÖLTÖZTETÉS

ZED STORE RAKTÁROZÁS ÉS KÖLTÖZTETÉS

ADMINISZTRÁCIÓS FELADATOK

2024. február 21. - Zed Store Kft.

ADMINISZTRÁCIÓS FELADATOK Minden vállalkozásnak, cégnek vannak adminisztrációs feladatai. Vannak közöttük olyanok, amelyek bármilyen szegmensben is tevékenykedik az ember szinte egyformák és mindenkinek meg kell csinálnia. De természetesen vannak közöttük olyanok, amelyek az adott szakmára, területre vannak specializálódva. De mi is az az adminisztráció? Valamely egység, társaság, hivatal, intézmény ügyeinek intézése; igazgatás, ügyintézés, ügykezelés. A mi vállalkozásunkban kiemelkedően sok ilyen feladat van. Több mint 500 aktív ügyfelünk van. Gondolj csak bele a sok-sok feladat közül egyetlen egyet ragadok most ki: minden hónapban mindenkinek ki kell állítani a számlát. Az több száz számla. Amikor a számla kiegyenlítése megtörténik, azt több helyen rögzíteni, könyvelni kell. Ha nem érkezik meg a kiegyenlítés, akkor fel kell szólítani az ügyfelet, egyszer, kétszer és a raktározási szerződés szerint el kell járni. De ahogy írtam, ez a rengeteg feladat közül csupán egy folyamat. Olykor az embernek elege van belőle, és sokszor úgy érezzük felesleges ez a rengeteg papírmunka - de mindez elengedhetetlenül szükséges a működéshez, ezért fontos pontosan, precízen, hatékonyan és szervezetten végezni mindezt. Kupecz-Surman Edina "Zed" Tulajdonos ZEDSTORE Négyzetméter Alapú Alkalmi és Hosszútávú Raktározási Szolgáltatás

#adminisztráció #számla #kiegyenlítés #folyamat 

A bejegyzés trackback címe:

https://zedstorekft.blog.hu/api/trackback/id/tr1318330559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása